Известие

Collapse
No announcement yet.

Здравейте фенове на любимата ми марка Алфа Ромео

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте фенове на любимата ми марка Алфа Ромео

    Здравейте на всички в този форум. Аз съм собственик на Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк. Имам я вече от почти 1 година, преди това имах Алфа 156 1.8. Но тази с 2000 кубиковия мотор е страхотен вариант за хора със по-спортни натури. По преди пък имах Алфа 146 1.6 Боксер за около 2 години.
    Как мислите хора, защо в БГ не е уважавана тази марка? Защо например в Германия сащата Алфа е на същите пари но във ЕВРО? Българина знае само Голф, Астра, Ауди А4 и така сами изкуствено им поддържат високи цени, а една Алфа 156 вече може да се намери и за около 6000 лв. Това си е направо подигравка. Може ли да се сравнява Алфа 156 с Голф 3 - пълен абсурд. Има Голфове по 5500-6500 - и то са такива, защото българите са като кон с капаци.
    Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
    Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
    Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

  • #2
    алфа за без пари е морга
    голф за много пари е за балъци
    Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
    AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

    Comment


    • #3
      Алфа 156

      Автомобил на годината - 1998 Европа
      Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
      Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
      Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

      Comment


      • #4
        Италианците са най-добрите по дизаин на автомобили, на ароматно еспресо и пица.
        Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
        Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
        Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

        Comment


        • #5
          Re: Здравейте фенове на любимата ми марка Алфа Ромео

          Първоначално публикувано от nickalas
          Здравейте на всички в този форум. Аз съм собственик на Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк. Имам я вече от почти 1 година, преди това имах Алфа 156 1.8. Но тази с 2000 кубиковия мотор е страхотен вариант за хора със по-спортни натури. По преди пък имах Алфа 146 1.6 Боксер за около 2 години.
          Как мислите хора, защо в БГ не е уважавана тази марка? Защо например в Германия сащата Алфа е на същите пари но във ЕВРО? Българина знае само Голф, Астра, Ауди А4 и така сами изкуствено им поддържат високи цени, а една Алфа 156 вече може да се намери и за около 6000 лв. Това си е направо подигравка. Може ли да се сравнява Алфа 156 с Голф 3 - пълен абсурд. Има Голфове по 5500-6500 - и то са такива, защото българите са като кон с капаци.
          По същата причина дигнаха и дизелаците. За бензин 156 има един праг от 9000 лв. и след това започват дизелите. Пазара се определя от търсенето, това е ...
          На конете с капаци, като са им казали, че VW е най-великия автомобил правен някога, стой та гледай. Сам си дал отговори на темата, която си пуснал, то няма какво повече да се добави

          Ние ще се кефим на готини и комфортни италианки, пък конете с капаци ще се кефят на голямата (изкуствена) цена, която са платили Лошото е, че такъв като ти дойде и ти каже - мойта е немска и струва 10 000, пък твойта е италианска и струва 6000, отвътре ти иде да му обърнеш перчема от другата страна на главата, защото и да му обясняваш каква е истината, едва ли ще я проумее, вече се е преебал

          Comment


          • #6
            Евала пич, радвам се, че и ти си на същото мнение. В Германия ги хвърлят швабите, а ние ги купуваме като цени за нови. Става въпрос за прословутите Голфове. Дори и Голф 4 не може да се мери със 156-цата. Там 147-цата ще и оправи фасона. Европейците се стягат вече за Голф 6, а ние с тези 3-ки се удряме в гърдите. Те са вече доста морално остарели.
            Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
            Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
            Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

            Comment


            • #7
              Обаче немските коли са се наложили не само у нас!Колкото и да харесвам Алфа трябва да го призная !За европа не съм сигурен но за САЩ мога да кажа че наи-скъпите коли на пазара и нови и втора употреба са Мерцедес,БМВ,Ауди,WV и вече след тях Хонда и Тоиота е и някъде в челната 3-ка или 5-ца е Лексус.Остава само да се надяваме че в Щатите харесват наи-много "немците" щото няма Италианки!

              Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

              Comment


              • #8
                Re: Здравейте фенове на любимата ми марка Алфа Ромео

                Първоначално публикувано от nickalas
                Как мислите хора, защо в БГ не е уважавана тази марка? Защо например в Германия сащата Алфа е на същите пари но във ЕВРО? Българина знае само Голф, Астра, Ауди А4 и така сами изкуствено им поддържат високи цени, а една Алфа 156 вече може да се намери и за около 6000 лв. Това си е направо подигравка. Може ли да се сравнява Алфа 156 с Голф 3 - пълен абсурд. Има Голфове по 5500-6500 - и то са такива, защото българите са като кон с капаци.
                Ето ти и няколко отговора от мене:

                1. Не я уважават, Защото няма име, а няма име понеже Алфа десетилетия наред, преди да Фалира пройЗвеждаше меко каЗано боклуци, вярно с хубав ДиЗайн, ама диЗайна кола не кара. Например АЛФА Арна е може би най големия от тях.

                2.В Германия Алфа можеш да продадеш само и единствено на маняци или Италианци. Цените са от 1700 евро нагоре, така, че там са по евтини от БГ

                3.В БГ с малко повече търсене има и За 5000 Алфа 156 и то читава

                4.Голф 3 с Алфа 156 НЕ МОЖЕ да се сравнява, най малкото поради това, че Голфа е 8 години по стар модел. Виж Голф 4 може да се сравнява с Алфата, но не би трябвало понеже е един клас по малък автомобил. Алфата е в класа на Пасат след 1997 година, а там няма смисъл да се правят сравнения, освен на маса между Фенове и то на принципа ОТ ВИТОША ПО ВИСОКО НЕМА И ОТ ИСКАРУ ПО ДЛИБОКО ПА НЕМА

                .

                Comment


                • #9
                  Колега, ти сядал ли си в Пасат 4 и после в Алфа 156???
                  И тук все още Пасатите 4-ка са ги дялкали с теслата. Комфорт 00.
                  Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
                  Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
                  Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

                  Comment


                  • #10
                    А това, че на американския пазар не са известни, причината е , че нямаше внос на Алфа Ромео за САЩ. Сега вече "добрите" американци ще могат да си позволят да карат и Алфи - Алфа 159 и Брера :P
                    Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
                    Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
                    Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

                    Comment


                    • #11
                      Re: Здравейте фенове на любимата ми марка Алфа Ромео

                      Първоначално публикувано от petko
                      Първоначално публикувано от nickalas
                      Как мислите хора, защо в БГ не е уважавана тази марка? Защо например в Германия сащата Алфа е на същите пари но във ЕВРО? Българина знае само Голф, Астра, Ауди А4 и така сами изкуствено им поддържат високи цени, а една Алфа 156 вече може да се намери и за около 6000 лв. Това си е направо подигравка. Може ли да се сравнява Алфа 156 с Голф 3 - пълен абсурд. Има Голфове по 5500-6500 - и то са такива, защото българите са като кон с капаци.
                      Ето ти и няколко отговора от мене:

                      1. Не я уважават, Защото няма име, а няма име понеже Алфа десетилетия наред, преди да Фалира пройЗвеждаше меко каЗано боклуци, вярно с хубав ДиЗайн, ама диЗайна кола не кара. Например АЛФА Арна е може би най големия от тях.

                      2.В Германия Алфа можеш да продадеш само и единствено на маняци или Италианци. Цените са от 1700 евро нагоре, така, че там са по евтини от БГ

                      3.В БГ с малко повече търсене има и За 5000 Алфа 156 и то читава

                      4.Голф 3 с Алфа 156 НЕ МОЖЕ да се сравнява, най малкото поради това, че Голфа е 8 години по стар модел. Виж Голф 4 може да се сравнява с Алфата, но не би трябвало понеже е един клас по малък автомобил. Алфата е в класа на Пасат след 1997 година, а там няма смисъл да се правят сравнения, освен на маса между Фенове и то на принципа ОТ ВИТОША ПО ВИСОКО НЕМА И ОТ ИСКАРУ ПО ДЛИБОКО ПА НЕМА

                      .
                      Обоснови се, колега, с какво Пасат 5 превъзхожда Алфа Ромео 156? Тва че е мноу здраф го знаем. Друго.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #12
                        Колега май не ме разбра, аз сравних Алфа 156 с Пасат 4-ка, а не с 5-ца
                        Майстора на 5-ца Пасат е Алфа 159
                        За мен Пасат 4-ка е издялана с теслата, докато 156-цата е направена с чувство и стил за красота и ергономия
                        Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
                        Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
                        Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

                        Comment


                        • #13
                          Да не говорим, че Пасат 4-ка с 1.6 бензинов мотор с това тежко купе е направо куцо пиле
                          Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
                          Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
                          Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

                          Comment


                          • #14
                            един колега има пасат 4 1.8 бензин - добре си върви верно има вид на паралелепипед ама вози меко.

                            Просто алфа 156 и пасат 4 не трябва да се сравняват пряко тъй като различни типове хора ги търсят за различни цели.

                            не виждам какъв е проблема с пасатите - пасат 4 струва към 5-6-7-8 бона (не съм много в час със цените) алфа 156 и тя е в горе долу същия диапазон

                            п.с.:пасат 4 не е ли от 94г?
                            Honda CB 500
                            Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                            Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                            Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                            Comment


                            • #15
                              Здравей Колега, но си в грешка за Пасат 4. Пасат 4-ка излезе през 97, така както и Алфа 156. Затова и ги сравнявам, като автомобили от едно поколение, но наистина са за савсем различни натури. Пасат 4 е за семеините, а 156 е за спортните натури. Колега Пасат 3 излезе към 94.
                              Viva 156
                              Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
                              Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
                              Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

                              Comment

                              Working...
                              X